środa, 18 lipca 2012

Imagine 8

- Kocham Cię ! - powiedział Louis .
- Skarbie ja Ciebie też , bardzo mocno . Ale ja wracam już do Polski . Więc niestety , ale musimy zerwać . - nie mogłaś uwierzyć w to co mówisz . Łzy spłynęły ci po policzkach. - Związki na odległość nie kończą się zbyt dobrze , więc lepiej jeśli zostaniemy przyjaciółmi .
- Dobrze , rozumiem . Ale ja i tak zawsze będę Cię kochać ! - odpowiedział Ci . Gdy to mówił patrzyłaś mu głęboko w oczy , zauważyłaś że ma łzy w oczach .
Po kilku minutach byłaś na lotnisku . Razem z Louis'em. I pozostałą 4 . Wszyscy bardzo Cię polubili i nie chcieli się z Tobą rozstawać . Miałaś nadzieję , że to nie jest wasze ostatnie spotkanie . W sercu miałaś szczerą nadzieję , że spotkacie się na koncercie w Polsce . Pożegnałaś się już z Harry'm , Niall'em , Liam'em  i Zayn'em . Został już tylko on . Został tylko Lou . Twój ukochany . Podeszłaś do niego i znów spłynęły Ci łzy . Jemu także . Mocno się przytuliliście oraz daliście sobie buziaka . Gdy twoje bagaże były już spakowane , weszłaś do samolotu . Twoje miejsce było przy oknie , wejrzałaś i zobaczyłaś 5 wariatów , którzy machali do Ciebie . Także im pomachałaś . Twój lot trwał 3 godziny . Na lotnisko czekali na Ciebie rodzice . Przywitałaś się z nimi i opowiedziałaś im wszystko , co zaszło między Tobą a Louis'em . Kiedy dojechaliście do domu , wzięłaś swoją torebkę i od razu pobiegłaś do swojego pokoju . Położyłaś się na łóżku i zasnęłaś . Następnego dnia poszłaś do fotografa wywołać wszystkie zdjęcia z chłopakami . Gdy już zostały wywołane , wróciłaś do domu rozwiesiłaś sznurek , i powiesiłaś na nim te wszystkie zdjęcia , aby nigdy nie zapomnieć o One Direction , a szczególnie o Louis'ie ... Miesiące mijały , a ty wciąż nie mogłaś przestać myśleć o Louis'ie , nadal go kochałaś . Pewnego dnia , gdy jechałaś autem , miałaś wypadek . Trafiłaś do szpitala . Twoi rodzice powiadomili o twoim wypadku rodzinę , twoje najbliższe przyajciółki . Dzień po wypadku , do twojego szpitalnego pokoju wszedł LOUIS .
- Lou , co ty tutaj robisz ? - spytałaś , będąc zaskoczona .
- Kochanie , ja o Tobie nie zapomniałem , nadal Cię kocham , a wiesz , że dla Ciebie zrobiłbym wszystko . Przyleciałem , jak najszybciej mogłem . A o twoim wypadku poinformowała mnie twoja najlepsza przyjaciółka . Nie mogłem tak bezczynnie siedzieć w Londynie . Więc postanowiłem Cię odwiedzić .
- Louis , dla mnie przyleciałeś do Polski . Kocham Cię . Żałuję , że zerwaliśmy , jednak nasz związek przetrwałby te tysiące kilometrów . - odpowiedziałaś mu
- Czyli rozumiem , że znowu jesteśmy razem , tak ? - spytał
- Taak ! - powiedziałaś , a twoja twarz roześmiała się .
- Dobra , dobra to może dasz mi w końcu tego buziaka ?
- Oczywiście . *zaczęliście się całować* ...


__________________________________
Imagine 8 już za nami ;D przepraszam , że długo nic nie pisałam ;) Waszą opinię zostawiajcie jak zawsze w komentarzach . Love you .x - Jula ♥

7 komentarzy:

  1. Świetniee piszesz .. Uwielbiam Twojegoo blogaa .. Czekam na następny ! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką One Direction czy coś, ale szczerze powiem, że blog jest serio fajny. a ten imagine meeega słodki :3 @BieberKissMeh

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję , tak jak obiecałam zrobię shoutout : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Super;D ja chce kolejny i to ^^ JUŻ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice !! :D:D:D Tak fajnie to wszystko sobie wyobrazić.. <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, fajne! ^^ Serio, podobają mi się Twoje imaginy! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi ! I bardzo dziękuję . Dla mnie to zaszczyt , że ktoś czyta tego bloga : )

    OdpowiedzUsuń