czwartek, 5 lipca 2012

Imagine 5.


Jesteś wielką fanką One Direction. Gdy się dowiedziałaś że jest ich koncert w Polsce szybko kupiłaś bilet, przecież to twój ukochany zespół to nie możesz sobie tego odpuścić .  Nastał dzień koncertu ,
ty ucieszona wraz z przyjaciółką pojechałyście na miejsce . Chłopcy robili wszystko na scenie co im się podobało. Wszystkie fanki piszczały, płakały ze szczęścia , rzucały jakimiś rzeczami ,a ty jedna stałaś i patrzyłaś na Harry'ego . Z One Direction to właśnie jego kochałaś najbardziej . W pewnej chwili chłopcy szukali ochotniczek na scenę , Harry Cię zauważył i zawołał na scenę . Szybko wbiegłaś . Chłopacy nauczyli Ciebie i kilka innych dziewczyn prostego układu . Miałyście tańczyć gdy oni będą śpiewać ''Up all Night'' . Szło Ci świetnie . Piosenka się skończyła i zeszłyście ze sceny . Wtedy byłaś w siódmym niebie. Po koncercie rozdawali autografy podeszłaś z przyjaciółką ,ponieważ chciałaś ich podpisy , a w szczególności Harry'ego.
H : Cześć , co mam podpisać ?
T: Hej, ten plakat.- Uśmiechnęłaś się do niego. – Harry , dziękuje , że zaprosiłeś właśnie mnie na scene , przynajmniej nauczyłam się jakiegoś układu .
H: Nie ma sprawy .
Zobaczyłaś jak się czerwienił, nagle zaczął wibrować twój telefon, to był twój chłopak Damian.
Gdy zobaczyłaś wiadomość rozpłakałaś się i uciekłaś zostawiając przyjaciółkę i Harry'ego.
H : Poczekaj!!
T.P : Nie, zostaw ją na razie. Chyba wiem co się stało. Ale jak coś to ona ma na imię *twoje imię*.
Wzięła plakat i pobiegła za tobą. Harry się martwił chociaż nie wiedział o co chodzi.
Napisał na Twitterze : „Poznałem taką piękną dziewczynę , lecz nie wiem czemu się rozpłakała i uciekła. Jeśli to widzisz to proszę odpowiedz mi.”
Gdy to zobaczyłaś od razu mu odpisałaś : „Straciłam kogoś na kim mi zależało.”
Już wiedział o co chodzi i napisał na prywatnych żebyście się spotkali w parku przed jego hotelem o 22. O równej 22 byłaś w parku , zobaczyłaś Harry'ego trzymającego bukiet róż.
H: Hej ! – podszedł dając ci bukiet.
T: Jakie śliczne. Dziękuję.
Spytał się czemu uciekłaś wtedy a ty mu wszystko powiedziałaś.
H: Co za palant! Taka ładna dziewczyna jak ty powinna być z kimś co umie kochać.
T: Na przykład z tobą ?
H: A może. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
T: Wierzyłam. Teraz już nie .
H: A ja tak.
Pocałował cię namiętnie. Posiedzieliście trochę w parku. Przytulaliście się , wygłupialiście.
W końcu odprowadził cię pod dom i pocałował w czoło.
H: Kocham Cię.
T: Ja ciebie też.
Weszłaś do domu ucieszona że twoje marzenie się spełniło. Nie mogłaś uwierzyć w to na właśnie oczy. Pogadałaś z rodzicami o Londynie i zgodzili się - lecisz z Harrym do Londynu. Zamieszkasz z nim i będziecie ze sobą do końca życia ..




_____________________________________
No i jak ? Już nawet nie mam pomysłów co napisać .. Dzięki za czytanie ! ♥ - Jula . x

6 komentarzy:

  1. Fajnie piszesz. :)) Czekam na następny. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ! kochana jesteś ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, zapraszam na kolejny rozdział na http://hard-bland-sensitive.blogspot.com/ zależy nam na komentarzach i obserwacjach, bo wtedy wiemy, że ktoś nas czyta :)

    a tak wgl to od niedawna piszę sama opowiadanie, wolnym czasie zajrzysz ? http://closedindreams.blogspot.com/
    byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ;) Masz talent ; D Zapraszam cię też na mojego bloga : http://adaipati.blogspot.com/ :)) Czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję , obiecuję że zajrzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och coś mi mówi ,że Harry to twój ulubieniec.. :D:D <33 ;** Imaginy są zajebiste.. :D

    OdpowiedzUsuń