poniedziałek, 2 lipca 2012

Imagine 4.

Specjalnie poleciałaś do USA , ponieważ tam miał odbyć się ostatni koncert z trasy koncertowej '' Up all Night '' . Nie chciałaś przegapić tak ważnego wydarzenia w twoim życiu , bo nigdy nie byłaś na ich koncercie . Jesteś w rodzinie DIRECTIONERS , więc nie mogło Cię tam nie być . W przyszłości One Direction na pewno będzie dawać dużo koncertów , jednak nie wiedziałaś , czy następne piosenki pozostaną w Twoim sercu , tak jak te . Te były wyjątkowe , ponieważ znajdowały się na ich pierwszej płycie . '' Ten dzień będzie niezapomniany '' - ta myśl cały czas plątała się po twojej głowie . W końcu to właśnie dziś ich po raz pierwszy zobaczysz .  Postarałaś się o to , abyś wyglądała pięknie . Do koncertu pozostały jeszcze 4 godziny . Wyszłaś ze swojego pokoju hotelowego , zamówiłaś taksówkę i pojechałaś na miejsce , gdzie odbyć miał się koncert . Chciałaś mieć miejsce bliżej sceny . Ucieszyłaś się , jak okazało się , że twoje miejsce , jak pisało na bilecie ,znajduje się na środku i to w pierwszym rzędzie . Jak na razie twój dzień układał się , jak po twojej myśli . Miałaś szczerą nadzieję , że dostaniesz od nich autografy , oraz zrobisz sobie z nimi zdjęcia . Z tą cudowną piątką '' braci '' . '' Braci '' jakich jeszcze nie spotkałaś . Jeszcze 3 minuty . Po tych oczekiwanych 3 minutach , na scenie ukazało się pięciu '' ANIOŁÓW '' Przywitali zgromadzonych i zaczęli śpiewać . W pewnej chwili , dostrzegłaś , że Harry cię zauważył  . Długą chwilę się na Ciebie patrzył . Nie wiedziałaś o co mu chodzi . Przed rozpoczęciem piosenki '' Gotta be You '' , Harry zadedykował ją dla Ciebie . Przez resztę koncertu byłaś wniebowzięta . Gdy koncert dobiegał końca Harry zawował Cię na scenę .
- Oto dziewczyna , której dedykowałem piosenkę '' Gotta be You '' ! Publiczność zaczęła klaskać . A ty nie wiedziałaś co masz zrobić . Ładnie podziękowałaś za dedykację i zeszłaś ze sceny . Po koncercie odbywało się rozdawanie autografów , oraz można było sobie zrobić z nimi zdjęcie . Zrobiłaś z każdym z nich i dostałaś od każdego autograf . Gdy robiłaś zdjęcie z Harry'm on także zrobił swoim telefonem . Wróciłaś do hotelu . Następnego dnia gdy się obudziłaś , wzięłaś telefon do ręki i weszłaś na Twittera . Harry dodał nowego tweet'a . '' Na naszym ostatnim koncercie trasy '' Up all Night ''spotkałem fajną i piękną dziewczynę . Oto nasze wspólne zdjęcie : LINK . Nie chcę , żeby to było nasze pierwsze i ostatnie spotkanie . Napisz do mnie ''. Otworzyłaś LINK a tam , znajdowało się zdjęcie Harry'ego i Twoje . Łzy szczęścia spłynęły Ci po policzkach . Napisałaś do niego . Po powrocie do Polski , minęło kilka dni i postanowiłaś przeprowadzić się do Londynu , by móc spotykać się z nim ... Gdy wspominasz ten dzień również masz łzy w oczach . ♥


____________________________________
To imagine 4 , napisałam specjalnie dlatego , bo wczoraj zakończyła się trasa koncertowa "Up all Night".  Prooszę o komentarze . Dzięki za czytanie ! Love you ! - Jula .xx

5 komentarzy:

  1. jak obiecałam, tak weszłam. mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym, już mi się tutaj podoba, masz fajny styl pisania i zabieram się za czytanie wszystkiego & na pewno będę wpadać :)
    http://hard-bland-sensitive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ! Ja już na twojego bloga weszłam i jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słucham sobie One Direction i zaczęłam czytać. Jejku *_________*
    Pisz częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :p to będę się starać codziennie , jak się uda to czasem nawet dwa lub trzy :)

      Usuń
  4. Uaach ! Aż ciarki przechodzą.. :D ;**

    OdpowiedzUsuń