wtorek, 10 lipca 2012

Imagine 6

Zayn to twój chłopak . Obecnie mieszkasz w Polsce , a dokładniej w Warszawie . Niestety nie mogłaś wyprowadzić się do Londynu , ponieważ chodzisz do liceum i w tym roku zdajesz maturę . Z rodzicami rozmawiałaś już o przeprowadzce do Londynu i zgodzili się . Dzisiaj obchodzisz z Zayn'em drugą rocznicę . Jesteście ze sobą już dokładnie od dwóch lat . Nie byłaś do końca przekonana do związku na odległość , wasza miłość jest jednak zbyt silna niż kilometry , które was dzielą . Dzisiaj jeszcze nie rozmawiałaś ze swoim skarbem . Postanowiłaś do niego zadzwonić . Niestety nie odbierał . Spróbowałaś znów . Tym razem także bez odpowiedzi . Martwiłaś się . '' Dlaczego on nie odbiera ? Może mu się coś stało ? '' - myślałaś . W pewnej chwili usłyszałaś dzwonek do drzwi . Zmartwiona zeszłaś powoli na dół , otworzyłaś drzwi i nie mogłaś uwierzyć w to co zobaczyłaś .
- Zayyyn ! Skąd się tu wziąłeś ? - wykrztusiłaś .
- Hej kochanie ! Przepraszam , że nie odbierałem twoich telefonów , po prostu chciałem zrobić Ci niespodziankę . Dzisiaj jest nasza druga rocznica pamiętasz ? Proszę , to dla Ciebie . *dostałaś wielki bukiet kwiatów*
- Dziękuję ! Specjalnie dla mnie przyleciałeś do Polski ? - spytałaś
- Tak , przecież ty jesteś dla mnie najważniejszą osobą w moim życiu .
- Zayn kocham Cię !
- Ja Ciebie też , tylko mocniej !
- No dobra , nie zaczynajmy naszej kłotni . - mówiąc to twoja twarz roześmiała się . Przez kolejne godziny , przechadzaliście się ulicami naszej pięknej stolicy . Zayn wpadł na pomysł , żeby zrobić piknik w świetle blasku księżyca oraz gwiazd . Nadszedł czas . Poszliście pieszo , ponieważ mieszkałaś bardzo blisko parku . Rozłożyliście koc i wszystkie przekąski , jakie wcześniej przygotowaliście . Po kilku minutach położyliście się na plecach , by dostrzec gwiazdy , które pięknie lśniły nad wami .
- Ooo . Spójrz ! Czyż te gwiazdy nie są piękne ? - spytałaś
- Dla mnie jedyną piękną gwiazdą jesteś Ty ! - odpowiedział Ci . Nic więcej nie chciałaś usłyszeć . Zaczęliście się całować ... ♥



______________________________________
I to imagine 6 . Mam nadzieję , że się spodoba ! Opinia jak zawsze w komentarzach ! Dzięki za czytanie ! Kocham was ! ♥ - Jula .x

2 komentarze:

  1. Znowu piszę pierwszy komentarz.. :D:D Jaka radocha !! <33 Twoje czy tam wasze imaginy bardzo mi się podobają i bardzo wciągają ;** @Dorkaa564

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , mam nadzieję , że będziesz do nas wpadać : )

    OdpowiedzUsuń