poniedziałek, 24 września 2012

Imagine 19

Juz z góry mówię , że ten imagin niestety nie jest mój . Przeczytałam go na fb i bardzo mi się spodobał , więc wstawiam , via : Louis Tomlinson ( polski fanpag'e ) : ))

__________________________________________________
Jesteś w domu z waszą córeczką Darcy w domu, a Harry jest w trasie miesiąc. Bardzo tęsknicie.
Darcy : Mamusiu kiedy przyjedzie tatuś ?
Ty: Skarbie nie wiem ale nie długo *skłamałaś bo wiedziałaś, że przyjedzie za miesiąc*
Nagle ktoś zapukał do drzwi ..
Darcy : Ja ide otwoźyć
Gdy otwarła zobaczyła Harry'ego i miała łezki w oczach , tak samo jak on .
Darcy : Aaaaaa tatuś !
H : Oooo mój mały skarbek !
Darcy wskoczyła na niego i się przytuliła. Przyszli do kuchni, a ty w tym czasie trzymałaś talerze i gdy go zobaczyłaś to je upuściłaś i też się popłakałaś ze szczęścia. Wtuliłaś się w nich i pocałowałaś Harry'ego.
Ty : Co ty tu robisz ?! Przecież miałeś być z chłopakami w trasie .
H : No ale odwołaliśmy resztę koncertów to znaczy ja postanowiłem, a chłopaki na to poszli i przyjechaliśmy.
D: Tatuś cicho idziemy się pobawić choć
Ty: Skarbie tatuś musi odpocząć teraz usiądzie i pogadamy, a później się pobawicie
D: Mama ja idę się bawić z tatą
Ty: Nie kochanie pogadamy i później będziesz się bawić
D: Nie
H: Wieeeem ! Pójdziemy plac zabaw , będziemy się bawić i rozmawiać !
Ty: Okey
D: No dobja . Niech wam będzie. Duźeee dzieciii
H: Darcy ja to słyszałem
D: Pseplaaasam ..
Ty: Idźcie się ubierać ,bo ja już jestem gotowa !
Wszyscy już się ubrali i byli gotowi
H: Okey. Wychodzimy !
Kiedy doszliście do placu zabaw który był w parku Darcy zobaczyła budkę z lodami i krzyknęła :
D: Tatuś idź mi kup loda !
H: Dobrze już idę ..
Ty: Ja też chce !
D: O tatuś kup mi jeszcze batonika !
H: Ok. jeszcze jakieś życzenia ?
Ty: O dobrze, że mówisz kup Darcy jeszcze coś do picia !
H: Ok.
Ty: O i . . .
Harry przerwał całując cię .
H: Dobra, dobra jutro pójdziemy na zakupy teraz idę kupić batonika, 3 lody i śoćek to znaczy soczek
Ty: Idź już idź bo do wieczora ci zejdzie
Harry poszedł kupić to co trzeba a gdy wrócił rozdał każdemu jego zachcianki
H: Proszę wasze zamówienia
Ty: O skarbie stęskniłam się za tobą
Harry pocałował cię namiętnie, a Darcy patrzyła się na was , jak na głupich
D: Fuuu . . .!
Ty: Skarbieee . . .
D: Ćego ty się dziwisz
H: Mamusia po prostu mówi, że . . . że . . . że co ?
Ty: Dobra skarbie nie wysilaj się
Po 2 godzinach spędzonych na placu zabaw powiedziałaś , że musicie się zbierać bo niedługo będzie obiad .
H: A po obiedzie niespodziankaaaa !
D: Niespodzianka, niespodzianka !!! Ceeekaj , jaka niespodzianka ?
H: Jak zjesz obiadek to zobaczysz .
D: No to na co jeszcze czekamy do domku na obiadek
Po zjedzeniu obiadu Harry pokazał wam bilety do Polski i powiedział że za 2 dni lecicie .
Ty: To cudownie
D: I co to jest ta niespodzianka przecież niedawno byliśmy , a dla mnie jaką masz niespodziankę ?
H: Wiedziałem, że tak powiesz dlatego mam dla ciebie to
Hazza przytachał z schowka prezent który tam schował a mianowicie wielkiego kucyka ponny
D: O jejciu jak fajnie
Ty: Super tyle tylko jak ty będziesz się nim bawiła skoro on jest od ciebie 2 raz większy
H: O sorki to nie to *wyciągną ze schowka następnego kucyka ponny* to jest kucyk twoich rozmiarów tamten był dla Lu uśmiechnął się
Ty: Luis na pewno się ucieszy
H: A dla ciebie moja droga mam to *wyciągną z kieszeni kurtki srebrną kolię*
Ty: Ale myślałam, że bilety to jest mój prezent
H: To jest prezent dla nas wszystkich, a ten jest z myślą o tobie
Pocałowałaś go a Darcy znowu popatrzała na was jak na głupich i machnęła reką
D: Z takimi to . . .
Po rozdaniu prezentów bawiliście się z Darcy do wieczora a Harry nie mógł się nią nacieszyć
Ty: dobra, dobra Darcy musisz iść spać
D: Nieee . . . ja nie chce !
H: Skarbie choć poczytam ci bajkę do snu co ?
D: Ok. to choć ..
Kiedy Harry uśpił Darcy przyszedł na dół . Usiedliście na kanapie i zaczęliście oglądać jakiś film . W pewnym momencie Harry poszedł po laptopa , włączył jakiś wywiad z nimi i pokazał ci go. Na nim było, że redaktor pyta się ich bez czego nie mogli by żyć Lou odpowiedział, że bez marchewek, Niall , że bez jedzenia, Liam , że bez Harry'ego, Zayn, że bez Niall', a Harry, że bez ciebie i Darcy. Rozpłakałaś się i pocałowałaś go
H: Naprawdę nie mógłbym bez was żyć wy jesteście moim całym światem i kocham Was nad życie
Dalej się całowaliście, a potem zasnęliście w siebie wtuleni ♥

_______________________________________
Jak wasza opinia ? Przepraszam , że teraz tak rzadko dodaję , no wiecie szkoła , nauka .. A mam dla was pytanie .. Jak wam się podoba '' LIVE WHILE WE'RE YOUNG '' ? Miii baaardzo ;D Strasznie się jaram xd Słucham w kółko .. Z kim chcecie kolejnego ? Piisaać : )) - Jula .x

2 komentarze:

  1. Ale słodki *_* a co do LWWY - jak to wszystkie piosenki 1D - NIEZIEMSKIEEE !!

    OdpowiedzUsuń