poniedziałek, 17 września 2012

Imagine 18

- Już od ponad pół roku ciągniemy ze sobą to kłamstwo ! - krzyczałaś - Mam już tego serdecznie dość ! Dlaczego nie możemy normalnie , powiedzieć wszystkim całej prawdy o Larry'm ?
- No przecież wiesz , że to może zniszczyć naszą karierę . Wszystko mamy ustalone , nie pamiętasz ? Mieliśmy milczeć ... - odpowiedział Harry
- Tak wiem Harry , przepraszam , poniosło mnie . - powiedziałaś mu .
Doskonale wiedziałaś , że cała prawda o Larry'm może zniszczyć karierę chłopców , lecz nie tylko . Nie dość , że mogą zostać znienawidzeni przez swoich fanów to także poniżani . Prasa , media od razu rozpuszczą to po całym świecie . Nie chciałaś tego . Nie mogłaś im tego zrobić , ponieważ zbyt bardzo ich kochałaś . Nie tylko za to , że są zespołem , lecz przede wszystkim za to , co robią dla swoich fanów . Za to , że SĄ . Oni byli dla Ciebie jak bracia . Znałaś ich już od kilku lat . Zawsze wiedziałaś kiedy żartują , kiedy są smutni , załamani , kiedy nie chcą z nikim rozmawiać . A ty poprawiałaś im humor , byłaś przy nich . W każdej chwili , nie tylko dlatego , że jesteś dziewczyną Harry'ego i z nimi mieszkasz . A najbardziej szkoda tylko , że ''udawaną'' . Wasz związek jest ''na niby'' . W wielu wywiadach prowadzący pytali co z Larry'm , lecz chłopcy nie traktowali tego poważnie , do czasu ... Po tej jakże emocjonującej rozmowie , postanowiłaś się przewietrzyć . Wyszłaś i szłaś przed siebie do twojego ulubionego miejsca , jakim było drzewo w parku .
Po prostu zawsze tam przychodziłaś gdy miałaś problemy , kłopoty , zmartwienia . Tamto miejsce pomagało Ci o tym wszystkich zapomnieć . Właśnie tam lubiłaś wsłuchiwać się w dźwięki śpiewu ptaków , szumu morza . Zeszłaś ponieważ chciałaś przejść się brzegiem morza . Idąc zobaczyłaś Harry'ego , który biegł za Tobą
- (T.I.) poczeekaj ! Chcę ci coś powiedzieć ! - krzyczaał
Zatrzymałaś się i czekałaś aż do Ciebie przybiegnie . W tej chwili postanowiłaś wyznać mu co do niego czujesz .
- Harry , słuchaj chcę Ci coś wyznać - zaczęłaś niepewnie - bo od wtedy kiedy zaczęliśmy ze sobą być tak ''na niby'' zakochałam się w Tobie . Właśnie to mnie w tym boli najmocniej .
- Ty ? Zakochałaś się we mnie ? - spytał
- Taak , kocham Cię Harry . - odpowiedziałaś z nadzieją , że on czuje to samo
- Ale ja Cię nie kocham , kocham Louis'a , myślałem , że ty rozumiesz , że jestem inny - powiedział
- Ahh , rozumiem , wiesz co idź stąd . Nie chcę Cię już nigdy widzieć ! - krzyknęłaś .
- Dobra już dobra , nie zobaczysz mnie już . - powieedział
- Wiem o tym , pozdrów ode mnie chłopaków i powiedz , że już nigdy nie wrócę .
- Ale co zamierzasz zrobić ? - z zaciekawieniem spytał Harry
- Nie twoja sprawa , powiedziałam już , że masz sobie stąd iść .

Pobiegłaś , a Harry stał wpatrzony w Ciebie . Chciał zobaczyć co zamierzasz zrobić . Biegłaś , a gdy już było odpowiednio daleko od Harry'ego , zdjęłaś buty , na chwilę usiadłaś na piasku i wyjęłaś z kieszeni telefon . Napisałaś wiadomość , którą zapisałaś w kopiach roboczych . Wstałaś i rzuciłaś telefon obok twoich butów i zmierzałaś w kierunku morza . W pewnej chwili twoje stopy poczuły zimną ciecz . Zdecydowana kroczyłaś ku horyzontowi , aż w końcu zniknęłaś wśród fal . Jednym słowem : utonęłaś . Jeśli nie mogłaś żyć z Harry'm nie chciałaś w ogóle żyć .Harry przybiegł na miejsce gdzie leżały twoje rzeczy . Uklęknął i jego głowa schowała się w jego dłoniach . Popłynęły mu łzy . Wiedział , że popełnił wielki błąd . Bo to właśnie przez niego wydarzyło się to , co się wydarzyło . Wziął twoje rzeczy i pobiegł do domu , po czym oznajmił to chłopakom . Harry wziął twój telefon i przeczytał to co zapisałaś w kopiach roboczych . Pisało tam '' Jeśli nie mogę żyć z Tobą , nie chcę żyć wcale , jeszcze przed godziną Cię kochałam , teraz jesteś dla mnie nikim . '' Cała piątka była bardzo załamana , bo w końcu straciła swoją kochaną ''siostrę'' , i osobę , której mogli powierzyć swój nawet największy sekret , wiedząc iż Ty go nie wyjawisz . Po trzech dniach wyprawiono pogrzeb . Kiedy wszyscy zgromadzeni już poszli Liam został i uklęknął po czym powiedział : '' Mimo tego , iż nie wiedziałaś co do Ciebie czuję , powiem ci to teraz . Kochałem Cię , kocham i nadal będę Cię kochać , na zawsze . Byłaś i będziesz najważniejszą osobą w moim życiu . Wierzę , że będziesz przy mnie , może nie ciałem , lecz duchem . ''


__________________________________
Oto kolejny imagin , ten także nie zakończony happy'endem , ponieważ mam jakąś taką wenę na smutne . Podoba się ? - Jula .♥

6 komentarzy:

  1. :( Znowu płaczę :( + zwroty akcji, to jest zajebiste !

    OdpowiedzUsuń
  2. jest zajebisty tylko szkoda ze nie wyznal jej tego przed smiercia moze zakonczylo sie o happy'endem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Love it ! ♥ Dawaj kolejnegoo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcemy kolejnego bo mi sie nudzi i nie mam co robic pozostaje mi tylko czytanie starszych immaginow

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy kolejnego bo mi sie nudzi i nie mam co robic pozostaje mi tylko czytanie starszych immaginow

    OdpowiedzUsuń
  6. ;(((((((((

    Przez cb ryczę ... X(


    VasHappenin!?

    OdpowiedzUsuń