poniedziałek, 24 września 2012

Bye . x

Heej . To ja . :D Odchodzę z tego bloga , wiem Julka że będziesz zła ale mam powody . Najłatwiejszą wymówką jest to że ma się dużo nauki , tak to prawda , ale ja mam inne . Pierwszym jest to, iż starałam się pisać jak najlepsze imagine'y i opowiadanie,  starałam się abyście dodawały komentarze z tym co wam się podoba jak i nie podoba w moich wypocinach . Poza tym mam wrażenie, że mnie nie lubicie .. :c no dobra nie ważne . NA PEWNO BĘDĘ PISAŁA IMAGINY tylko nie wiem czy będę je dawała w neta :3 najwyżej przygarnę się do kogoś na bloga .: D Jula jesteś ZAJEBISTA . <3 odezwij się milordzie czasem . !! ; ** Gdybyście chciały popisać , hejtować [kiedy macie zły dzień . :D ] , wyżalić się i wgl piszcie na tt @TouchTheSky_x [ZAWSZE ROBIĘ FOLLOW BACK !! : ppp ] albo GG : 28227775

Macie jeszcze naszych chłopczyków . <3 Tak trochę od tyłu ich . . . :D


1 komentarz:

  1. Nie odchodź ! Jeśli odejdziesz to się chyba załamie .. Proooszę , zostań , a jeśli nie to zawsze możesz napisać coś tuu ; ) Koocham ♥ - Jula .x

    OdpowiedzUsuń