poniedziałek, 20 sierpnia 2012

This is Me ! ♥


Tak jak obiecałam , piszę o sobie . Niektórzy z Was pewnie już mnie troszkę znają , ale chcę by poznali mnie lepiej razem z tymi , którzy dopiero zaczynają czytać tego bloga . Bo lepiej jest , jak Cię ludzie lubią , no nie ? Ogólnie to jestem Julia , ale wy to już wiecie . Mieszkam w Wielkopolsce :D . Niedługo bd mieć 13 lat ( trochę mało , ale jakoś żyję xd ) A bloga , założyłam ponieważ , chciałam podzielić się z wami tym co lubię , lubię pisać takie imaginy , opowieści o One Direction , bo po prostu - kocham to . Kocham tak samo jak tych naszych 5 wariatów , o których jest blog xd A jeśli czasem nie napiszę imagina , zrozumcie , nie zawsze będzie na to czas , ok ? Za 2 tygodnie zaczyna się szkoła , więc tak i tak bd pisać tylko rzadziej i oczywiście po 5 komentarzach :) Ale wróćmy do tematu . Kiedy mogę pisać tutaj na blogu , mogę być sobą . Tak po prostu zwykłą nastolatką  . Waszą Julką ♥ . A i Directionerką jestem już prawie od 10 miesięcy . Chcę czerpać z życia , to co najlepsze , bo drugiej okazji pewnie nie będzie . Chcę spełnić wszystkie swoje marzenia , jednak niektóre z nich są nierealne . Nie spełnią się . Ale ja i tak nigdy nie przestanę w nie wierzyć , bo to właśnie marzenia dają nadzieję , prawda ?
 Hmm .. Ja KOCHAM się śmiać ! Bo w końcu śmiech to zdrowie . Wczoraj z moją przyjaciółką śmiałyśmy się z byle czego xd Głupawka zadziałała :D Hahaa ; ) Ale mam też swoje słabe dni . Siedzę w pokoju cały dzień i mam pretensje do wszystkich . Chciałabym być dobrym człowiekiem , który byłby wzorem do naśladowania , ale to mi nie wychodzi i pewnie nigdy nie wyjdzie . Opowiem wam też o moich zainteresowaniach . Siatkówka , mój ukochany sport , moja pasja . Kolejna rzecz ( jeśli można to tak nazwać ^^ ) , którą kocham . Kurczęęę , sporo rzeczy kocham , ale git xd  Ale takim moim marzeniem , o którym wam powiem , choć wiem , że nie powinnam bo się nie spełni , ale już to dla was zrobię  jest spotkanie One Direction . Wy też pewnie macie takie samo marzenie , wiem , wiem . Gdy ich spotkam , ja powiem im że chciałabym ich lepiej poznać czy coś w tym stylu , przynajmniej tak zamierzam powiedzieć Harry'emu , chcę z nimi po prostu pogadać . A najważniejsze : ZOBACZYĆ ! Zdajecie sobie sprawę , z tego jak to czasem jest mi smutno , gdy widzę zdjęcia fanek , na których chłopcy ich całują w policzki , przytulają , że na Twitterze odpisują fanką , które od tak napiszą sobie do nich jeden raz , a chłopcy właśnie im odpiszą , a ja biedna piszę do nich tyle razy , a oni i tak pewnie tego nie zauważają ? Po przeczytaniu tego właśnie imagina , możecie stwierdzić , że jestem dziwna itp. ale mi to nie będzie przeszkadzać ; ) Dobrze wiem , że czasem mam szalone pomysły , że jestem szalona , i lubię to . Nie wiem co mam wam jeszcze napisać . Lubię ciaaastka : P haha , tekst mojej koleżanki . Ogólnie to dodam , że czasem brzdąkam na gitarze , śpiewam ( choć nie umiem , ale ok ;D ) i luuubię się przytulać . Mam młodszą siostrę , z którą uwielbiam się kłócić . Z wyglądu wam się nie bd opisywać , bo po co ?? xd W liceum chyba wybiorę Angielski , bo chcę się w końcu nauczyyć ! I razem z moją Paulą ( taka moja młoda ciocia xd ) rozważamy nad wyjazdem do Londynu , tak na kilka lat . A w życiu to nie wiem jeszcze co będę robić , jeszcze mam czas na wybór . Tym to się zaczne martwić w liceum . Aha i z całego serca , chce wam podziękować za to , że w ogóle czytacie tego bloga , do jest dla mnie bardzo ważne . A szczególnie dziękuje , za te wszystkie miłe komentarze i opinię . Takie rzeczy też podbudowują człowieka , aby mógł dalej robić to co kocha . Także jeszcze raz  DZIĘKUJĘ ! Kocham Was .. to chyba koniec tego mojego posta , a jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o mnie to oczywiście możecie śmiało pytać w komentarzach . Zapraszam też na TT : @LooveOne lub gadu : 42019381 . Kocham Was ! ♥ - wasza Jula !

7 komentarzy:

  1. Tak to była niezła glupawka ale wiem o tobie naprawdę chyba wszystko a post naprwdę pisany od serca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej , kochana ty moja Aniu .. informować Cię na TT o nowych postach xd ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Popłakałam się jak to czytałam ... bo to takie ... szczere ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ;D Fajnie piszecie ; ) Czekam na następny , jeszcze tylko 1 komentarz ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaję 5 komentarz ! ^^

    OdpowiedzUsuń