sobota, 25 sierpnia 2012

O mnie . ; *

Heej . <3 Czy to będzie imagin to nie wiem .. bardziej opowiadanie o moim szarym, nudnym życiu . :p Mieszkam w Siemianowicach Śląskich ( Obok Katowic ) , ale urodziłam się w Piekarach Śląskich . 1 października kończę 13 lat . Jestem jak to mój tata mówi ` Europejską sierotą ` ponieważ tata pracuje za granicą w Finlandii . :D  W podstawówce byłam nazywana `Malina` , kolega na wf krzyknął ` Ciągniesz malina !` i tak zostało . XDD Nienawidzę matmy ! Masakra ;/ Od 4 klasy na świadectwie mam durną tróję . XDD Jako że trzeba wszystkiego w życiu spróbować więc paliłam [lol] , czasem napije się szklanki piwa , kieliszek wina itp . ale kto alkoholu w XXI w nie próbował . ? xd idę do gimnazjum . Nie ukrywam boję się . Nie nauki , nie nauczycieli czy samego budynku . Tylko ludzi .. Ale są dobre strony , Dostałam się do klasy z rozszerzonym angielskim z czego jestem dumna . ;] W dzieciństwie moim marzeniem było zostać modelką , pływaczką olimpijską czy aktorką , jednak żadne z nich mi dobrze nie wychodzi . XD Teraz jednak myślałam nad prawem , lubię historię i wgl , ale chciałabym studiować i żyć w Wielkiej Brytanii więc myślę o dziennikarstwie czy czymś innym . Mam jeszcze czas . XD Moje życie jest dziwne .. Jestem miła i nieśmiała ale też buntownicza . Jestem strasznie zazdrosna o bliskich mi ludzi , przez co wywołuję częste kłótnie ;/ Kiedyś szybko ufałam ludziom teraz trudno mi zaufać komukolwiek .. Nie ufam nawet mojej mamie ;c Mimo że mam prawie 13 lat wszyscy mówią że jestem bardzo dojrzała . Zaleta czy wada . ? Sama nie wiem :p Mam przyrodniego brata , jest starszy ode mnie o 3 lata , nie przywiązuję uwagi do tego że jest przyrodni kocham go tak samo . :DD ( Kocham i nienawidzę . ^^ ) Moimi największymi skarbami są : Zuźka (3-letnia kuzynka) , Piksel (mój yorczek) , Kamila ( moja przyjaciółka którą rzadko widuję bo mieszka jakieś 300 km ode mnie :C )  i koszykówka . <3 Oddałabym za nią życie . Trenowałam też Hokej na trawie , zdobywałyśmy medale , ale przyszły takie dzieci które mnie wkurzały , zniechęcały mnie do tego sportu i przestałam . :D Od 1 klasy czułam `miętę` do pewnego chłopaka , nasi rodzice się spotykali i my też ( na grillu , na kręgielni itp ;p ) Wysyłał mi walentynki . W 3 klasie zakochałam się w nim *_* Dawałam mu znaki, moje koleżanki też .. ale dzieci to dzieci . :D W zesżłym roku nie zdążył wysłać mi walentynki i przyniósł mi ją osobiście . <3 ( Jak dla mnie to słodkie ) , przychodził nawet na śmigusa-dyngusa ale w tym roku już nie przyszedł ; c Dobra mniejsza o to . Xd Directionerką jestem od końca kwietnia ._. poznałam ich dzięki mojej chrzestnej . :D  Wiem że kiedyś ich poznam . To jest moje marzenie . ! Z resztą tak jak wasze , chyba . ? ;p Jestem też #mixer , #selenator , #lovatic , #Skoczykoholiczka i powoli staję się dobrze znaną wam #Belieber co mnie martwi , bo jeszcze 2 lata temu go nienawidziłam . XD Byłam na spotkaniu z GruBsonem w Empiku , to był podjar ! :D Mam 2 autografy od GruB'a i powiedział mi ` cześć ` i ten uśmiech . Haha xD Taką scenkę wyobrażam sobie z 1D . :D Nie wiem co chcecie wiedzieć .. Wiem nudne i bez sensu .. ;p Pisane o 1 w nocy . XD Chcecie coś wiedzieć piszcie na GG 28227775 [chętnie popiszę] , na tt @TouchTheSky_x . Przepraszam że takie krótkie : c

A to jest moje kochanie małe . <3 :

1 komentarz: