wtorek, 28 sierpnia 2012

Imagine 15

Jest zima , a dokładniej ferie zimowe . Siedziałaś w salonie na kanapie , równocześnie ogrzewając się przy kominku oraz czytając książkę , którą ostatnio poleciła Ci twoja przyjaciółka . Książka opowiada o bajecznej miłości , akcja toczy się w zimę , bohaterka Chelsea mieszkająca w małym , uroczym miasteczku , pewnego dnia spacerując po parku , potknęła się o odłamek lodu , wylądowała w ramionach , jak się później okazało miłości swojego życia . Początkowo uważałaś tą książkę za jakieś nudne romansidło , ale jednak myliłaś się i stwerdziłaś , że to historia prawdziwej miłości . W pewnej chwili musiałaś zakończyć czytanie książki , ponieważ usłyszałaś głos swojej przyjaciółki :
- Aha ! Czyli jednak ! - zaśmiała się . Wiedziałaś , że chodziło jej o książkę
- No tak , wiesz początkowo nie byłam do niej taka przekonana , no ale okeej , wciągęła mnie - uśmiechnęłaś się do niej .
- Rusz się , idziemy do naszej ulubionej kawiarnii
- Ok , tylko muszę się przebrać . Po 15 minutach byłyście już w kawiarnii . Zamówiłyście gorącą czekoladę z bitą śmietaną . Nagle twoja kumpela wpadła na pomysł byście wybrały się na lodowisko . Kiedy już dotarłyście na miejsce , wypożyczyłyście łyżwy i zaczęłyście zabawę , myślałaś , że lepiej już być nie może , ale w pewnej chwili ujrzałaś chłopaka idealnego . Zapatrzyłaś się na niego , aż nagle ... BUM ! Walnęłaś w barierkę . "TWÓJ" chłopak zauwałyż to .
- Nic Ci nie jest ? - spytał i pomógł Ci wstać
- Nie , wszystko jest okej - uśmiechnęłaś się .
- A może miałabyś ochotę na hot-dog'a ?
- Jasne , nic mi nie zaszkodzi - odpowiedziałaś i poszłaś z nim do budki z hot-dog'ami zaraz za barierką . Spędziliście miło czas i poszłaś z twoją kumpelą do jej domu . Jak to wy gadałyście o wszystkim co wam przyszło do głowy .Spojrzałaś na zegarek . 23:57
- O nie ! - krzyknęłaś - To już ta godzina ?! Myślałam , że jest dopiero 21
- Wiesz , że ja też ? - powiedziała twoja kumpela
- To ja będe spadać - powiedziałaś to , po czym pożegnałaś swoją kumpelę i wybiegłaś . Spiesząc się do domu , pośliznęłaś się . Ku twojemu zaskoczeniu nie wylądowałaś na śniegu , ale ... w objęciach jakiegoś chłopaka .
- Ymm , dzięki . Ale chwila - popatrzyłaś na niego - ty jesteś ten chłopak z lodowiska ?
- To chyba ja - uśmiechnął się - A tak wgl , nie ma za co , gdybym Cię nie złapał , mogłabyś coś sobie zrobić . Jak masz na imię ? - spytał
- Jestem ( T. I . ) A ty ? - spytałaś
- Zayn - powiedział - Masz może Twittera ?
- Jasne , proszę tu masz moją nazwę , napisz do mnie- uśmiechnęłaś się i poszłaś . Następnego dnia , przypomniałaś sobie o tym , że dałaś Zayn'owi swoją nazwę TT . Włączyłaś laptopa , szybko się zalogowałaś i sprawdziłaś interakcje . Zayn cię follownął , a ty także się odwdzięczyłaś . Po chwili napisał do Ciebie na priv , czy dzisiaj też moglibyście się spotkać. Zgodziłaś się . Spotkaliście się w parku , tak w tym miejscu , gdzie omal się nie przewróciłaś . Czekał na Ciebie z bukietem kwiatów . Mieliście okazję się lepiej poznać , a następnego dnia nie powiedział Ci jednej ważnej rzeczy . Postanowiłaś sprawdzić jego konto na TT . Byłaś w szoku . Nazywał się Zayn Malik i był członkiem zespołu One Direction ! Wcześniej nie słyszałaś o tym zespole , jednak gdy włączyłaś " What Makes You Beautiful " od razu to rozpoznałaś . Wiele dziewczyn bardzo chciało by być na twoim miejscu . A ty na następny dzień z wielkim uśmiechem , poszłaś w umówione miejsce . Po dwóch godzinach rozmowy , on powiedział
- Wiesz , ( T.I.) odkąd Cię pierwszy raz ujrzałem , nie mogę przestać o Tobie myśleć . Myślałem , że miłość od pierwszego wejrzenia zdarza się tylko w filmach , a tu proszę ! Kocham Cię !
- Zayn ... - zaczęłaś - ja dokładnie czuje to samo , tylko dlaczego mi wczoraj nie powiedziałeś , że jesteś członkiem One Direction ?
- Naweto tym nie pomyślałem , sądziłęm , że to już wiesz . Przepraszam ! - odpowiedział Ci
- Ok , nic wielkiego się nie stało
- Aha , ( T.I.) mam jeszcze jedno pytanie , otóż .. zostaniesz moją dziewczyną ? - zarumienił się
- Spośród tych kilku milonów dziewczyn na świecie , ty chcesz być właśnie ze mną ?
- Tak ..
- Zgadzam się ! To było moim marzeniem , od naszego pierwszego spotkania ..
 Lata mijają , a wy wciąż jesteście razem i gdy wspominacie wasze pierwsze spotkanie , śmiejecie się , mając łzy w oczach .
- Kiedyś myślałam , że książa jest fajna wtedy , gdy ma fajną okładkę . Teraz wiem , że nie należy oceniach książki po okładce , bo to co zdarzyło się bohaterom ksiązki , może zdarzyć się w prawdziwym życiu ...

                                                                THE END ♥





_________________________
Oto kolejny imagin . Nie zważałam na to czy było 5 komentarzy . Ostatni raz . Zastanawiam się czy mamy dalej prowadzić bloga skoro , jest co raz mniej osób komentujących . Także decyzja należy do was . Jak przez 2 tygodnie , będzie dokładnie tak samo jak teraz to się z wami pożegnamy ;P  Ale jak już ktoś czyta i komentuje to bardzo dziękujemy ! Kochamy Was ! ♥ - Jula .x

6 komentarzy:

  1. Świetny imagin ! Taki romantyczny .. A ty się , do cholery jasnej, nie żegnaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie. fajnie z Wami było. co ja mówie? JEST! ♥
    czekam na następny. :** maja x

    OdpowiedzUsuń
  3. ej. nie żegnajcie się. myślę, że ludzie po prostu nie piszą kom., bo im sie nie chce. to nie znaczy, ze nie czytaja bloga. :c mam nadzieję, że zostaniecie. alex moose :* (nie mam już tt.)

    OdpowiedzUsuń
  4. okk ;D to zostaniemy : ) dzięki za te miłe słowa ! Kocham Was najmocniej na świecie ! - Jula ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiaam waszego blogaa ! Imagin jest świetny ;*
    Macie talent do pisania .. Nie mozecie sie z nami pozegnac, bo my Was kochamy ♥
    Nickitaa ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstraa ! Czekam na kolejnego ! ♥

    OdpowiedzUsuń