środa, 8 sierpnia 2012

Imagine 13

* PRZED DWOMA LATY *
Oto ja . Normalna nastolatka spotykająca się ze swoimi przyjaciółmi , chcąca spełniać swoje marzenia , dążyć wytrwale do celu i odnaleźć prawdziwą miłość . Mieszkam obok Harry'ego Styles'a . Ale to i tak nie robi ze mnie gwiazdy . Nawet nie zamierzałam nią być , po prostu - chcę mieć normalne życie , ale przede wszystkim udane , więc staram się iść za głosem serca . One Direction . O tak , mój ukochany zespół , od którego jestem uzależniona jak wiele innych dziewczyn . Ja jednak miałam to szczęście spotkać dwóch z nich . Otóż Harry'ego oraz Louis'a . W przeszłości wiele razy spotykałam się z Harry'm . Również przed rozpoczęciem jego wielkiej kariery . I wtedy mogłam poznać jaki jest naprawdę . Nadal jesteśmy przyjaciółmi i utrzymujemy kontakt . Lubiliśmy spędzać ze sobą czas . Jednak teraz jego kariera nie zbyt na to pozwala . Żałuję tego , że teraz nie możemy powrócić do chwil , które były w przeszłości , tych chwil , które spędziliśmy w swoim towarzystwie , to i tak ja zawsze będę go wspierać , w sukcesach jak i w porażkach , na dobre i na złe . Ja będę jego BEST FRIEND FOREVER . Zawsze i na zawsze . Kocham go . A i tak wiem , że nie będę na tyle odważna , aby mu to wyznać . Jednak każdy z nas wie , że najgorsza jest miłość bez wzajemności . Choć bardzo chciałam mu to powiedzieć , nie mogłam . Nie byłam gotowa ani też odważna . Myślałam , że to uczucie minie , że o tym zapomnę . Myliłam się . Minął rok i jak na razie żadnych zmian . On był wyjątkowy . Jest wielką gwiazdą . A ja ? Ja jestem tylko zwykłą dziewczyną z sąsiedztwa i jedną z milionów fanek . Niestety , ale taka jest prawda . Okej .. Opowiem wam to . To co wydarzyło się niedawno . Bawiłam się na tarasie z moim kotem . Gdy nagle usłyszałam wołanie .
- Nicooool ! Jesteś taam ?
Od razu rozpoznałam ten głos . To był właśnie ten chłopak , o którym była mowa powyżej .
- Jestem , jestem .. Chodź na taras ! - krzyknęłam .
- Ooo , hej - *uśmiechnął się*- Mam sprawę ...
- Tak ? -spytałam
- Poszłabyś ze mną na wesele mojej kuzynki .. Tak jako osoba towarzysząca ? - zapytał
- No nie wiem , nie wiem - *uśmiechnęłam się*
- Prooszę , zgódź się ! - *zrobił maślane oczka*
- Dobrze już , dobrze .. Oczywiście , że pójdę . - odpowiedziałam mu
- Super .. Dzięki  - * pocałował mnie w policzek *
Nadszedł dzień wesela . Ubrałam czerwoną sukienkę , przypięłam do niej czarną broszkę - kwiata oraz ubrałam czarne , wysokie szpilki . Pomalowałam się . Gdy już byłam gotowa do drzwi zadzwonił Harry . Ubrany był w czarny garnitur .
- WoW ! Świetnie wyglądasz ! - powiedzieliśmy niemal równocześnie
- To jak , możemy iść ? - spytał Harry
- Oczywiście panie Styles - zaśmiałam się
Świetnie bawiliśmy się na weselu . Prawie cały czas tańczyliśmy . Pod koniec imprezy byliśmy całkiem nieźle pijani . Po zakończonej imprezie Harry odprowadził mnie do domu i pocałowaliśmy się . Na drugi dzień poszłam do sklepu .. jak co dzień . Kupiłam wszystko potrzebne do śniadania oraz gazetę . Gdy już naszykowałam sobie śniadanie , wzięłam do ręki gazetę , wcześniej jednak wzięłam łyżkę płatków do ust . Gdy przeczytałam pierwsze zdanie , cała zawartość moich ust wylądowała na stole . Otóż w gazecie pisało : " HARRY STYLES I JEGO NOWA DZIEWCZYNA ! " Oraz było zamieszczone zdjęcie , na którym był Harry i ... JA ! Momentalnie wzięłam do ręki gazetę i wyszłam z domu . Kiedy byłam już na posesji Harry'ego , zadzwoniłam do drzwi , gdy już się otwarły zawołałam :
- Harry , czytałeś dzisiejszą gazetę ?!
- Yyyy .. nie miałem okazji , czy coś się stało ? - powiedział
- Zobacz ! - *pokazałam mu gazetę*
- Paparazzi , oni wszędzie za mną łażą ..
- To jak spróbujesz to odkręcić ? - spytałam ..
- Noo ok , postaram się . - zauważyłam jak posmutniał
- Coś nie tak ? - spytałam , chcąc dowiedzieć się czemu tak nagle zepsuł mu się humor
- Nie , nie .. wszystko w porządku - *uśmiechnął się* , ale i tak już znałam ten wymuszony uśmiech .. Jednak nie chciałam się wtrącać ..
- Mam nadzieję ; ) - *uśmiechnęłam się* - To ja będę już lecieć , pa !
- Cześć ! - odpowiedział Ci
W następnym tygodniu oglądałam tv . Przełączałam kanały , aż w końcu natrafiłam na wywiad z Harry'm . Przeczytałam , że dotyczył on jego nowej dziewczyny .
- Harry , czy to prawda , że masz nową dziewczynę ? Kim ona jest ? Ile ma lat ? - spytała prezenterka Holly
- Często wymyślacie różne bzdury , plotki na temat gwiazd , jak to paparazzi , jednak to jest prawdą . - odpowiedział jej Harry - Nie powiem wam kim ona jest , chcę mieć trochę prywatności .
Gdy wywiad się skończył , cieszyłam się , że Harry ma nową dziewczynę .. Jednak byłam troszkę smutna , bo jak wcześniej już opowiadałam .. zakochałam się w nim . No nic . Niestety . Ale z niej szczęściara . Oczekiwałam powrotu Harry'ego .Gdy już wrócił od razu pobiegłam mu pogratulować
-Gratuluje nowej dziewczyny ! Będę miała okazję ją kiedyś poznać ?
- Nie , niestety nie ..
-Czemu ? - spytałam ..
- Bo ty ją już doskonale znasz ! - powiedział Harry - Ona , moja dziewczyna stoi tutaj ,  przede mną !
- Coo ? - byłam zdezorientowana , nie wiedziałam o kogo chodzi czy o mnie , czy może z jego domu wyjdzie jakaś dziewczyna .
- Kocham Cię ! - krzyknął Harry i pocałował mnie .
- Harry .. muszę Ci coś wyznać .. Ja już od dawna Cię kocham , ale byłam przekonana , że ty mnie nie . Marzyłam o tym aby kiedyś zostać twoją dziewczyną i nadal marzę .. Każdy z nas wie , że najgorsza jest miłość bez wzajemności .
- Tak tylko , że nasza miłość do niej nie należy .. Nasza miłość jest jak najbardziej udana .
- Nie gadaj już tylko dawaj buziaka - *zaśmiałam się*
- Okej , okej ; ) .. - powiedział Harry , następnie mnie całując .
I na tym moja opowieść dobiega końca . Z Harry'm nadal jesteśmy razem i układa nam się świetnie ! Ta historia przedstawia , dlaczego warto jest spełniać marzenia , mimo różnych przeciwności losu ...
                                                                       
                                      THE END ♥


_____________________________
Imagine pisany od serca : ) Mam nadzieję , że się spodoba . Opinie jak zawsze wyrażajcie w komentarzach . 5 komentarzy = nowy imagine . - Jula ♥

11 komentarzy:

  1. Awwww ! * _ * xDDDD Słodkie ! xDD A to zdjęcia Hazzy na końcu .. Ugh .. xD Tego się nie da opisac słowami xD Tak btw. dzięki za info na tt xD Mam nadzieję, że szybko pojawi się nowy imagin xD Przeczytałam już wszystkie na tym blogu i szczerze powiedziawszy każdy kolejny wydaje się lepszy xDDDD Zaraz zabieram się za czytanie odpowiadania, bo jeszcze nie miałam okazji, ale coś czuję, że bedzie równie dobre xDD Życzę dużo weny xDD

    Claudia xoxo

    @Harold_Is_My

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Mam nadzieję , że z czasem co raz bardziej moje imaginy przypadą Ci do gustu :) A nowy imagin pojawi się po 5 komemtarzach .

      Usuń
  2. fajnie napisane ;) podoba mi się. Ogólnie, imaginy pisane od serca są najlepsze <3 mam nadzieję, że będzie ich więcej ;*
    @klara_officiall

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeejuuuu *.* jakie slodkie ! Hazza ! <3 czekam na nexta, na prawde ladnie piszesz ;p zapro do mnie na nowy rozdz. ;p
    jessica-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaaaajne *.* Harry na weselu, to musiałby być neisamowity widok :D
    Zapraszam do mnie : http://harry-zayn-niall-liam-louis-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz baaardzo fajne imaginy ... Jaram się nimi prawie jak Niallem :) Dajesz jeszcze !!

    OdpowiedzUsuń