czwartek, 16 sierpnia 2012

Siemka : ) Imagina dodam później , bo było 5 komentarzy , ale teraz mam jedno pytanko ... Czy jak będzie już 2000 wyświetleń chcielibyście , abym ja i Wiktoria ( jeśli ona się zgodzi ) napisały dla was ( każda osobnego ) takiego jakby "imagina" , w którym opowiemy o sobie , tzn jak wygląda nasze normalne życie i jak chciałybyśmy aby wyglądała nasza przyszłość ? Wpadłam na ten pomysł , dlatego żebyście mieli okazję nas lepiej poznać ^^ Co wy na to ? Odpowiedź w komentarzu : ))   - Jula ♥

5 komentarzy:

  1. Taaakk ;D Hehe.. Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałabym Cię zaprosić na swojego bloga: http://is-breathing-for-this-moment.blogspot.com/ i oznajmić, że jak tylko znajdę czas to przeczytam każdy rozdział i na pewno zostawię po sobie ślad. Pozdrawiam. @fabregasek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I like it , honey . <3 :D Hmm dziwny będzie ten imagin ale jestem na TAK . ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Aghh .. liczyłam na taką odpowiedź <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Huh. myślę, że to dobry pomysł, a my z chęcią poznamy wasze marzenia na temat przyszłości xd Czekamy na imaginy <3
    Ah i Zapraszaaam na nowy rozdział ^^ when-i-see-stars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń