poniedziałek, 29 października 2012

Imagine 29

Z góry zaznaczam , że smutny ... Kiedy przepisywałam go na komputer , słuchałam Little Things i się popłakałam ... tak ... :C 
_________________________________________________________________________

-Przepraszam , że Ci nic nie powiedziałam ...
- Dobrze wiesz , że możesz mi mówić o wszystkim ...
- No tak , ale ... 
Byliście parą od dawna , jednak ostatnio nie układało Wam się tak jak kiedyś .
- Ale ? - zapytał Niall , marszcząc brwi .
- Ale ... to śmiertelna choroba ... - wyszeptałaś ze łzami w oczach . - Niewiele mi zostało ...
Byłaś chora na rzadką , nieuleczalną chorobę . Wirus sprawiał , że serce powoli przestawało działać ... zamierało ...
- Czy jest coś , co mogłoby Ci pomóc ? - spytał z nadzieją w głosie Niall .
- Tak ... - powiedziałaś cicho - Serce ... ale ... nie ma dla mnie dawcy ...
***
Następnego dnia w Twojej sali pojawił się Nialler z bukietem róż . Zaczęliście rozmawiać . W pewnej chwili chłopak złapał Cię za rękę i patrząc Ci prosto w oczy powiedział: ,, Kocham Cię '' , złożył pocałunek na Twoich ustach i szybko wyszedł . Natomiast Ty byłaś zmęczona , postanowiłaś się zdrzemnąć . 
***
Gdy się obudziłaś , zobaczyłaś , że drzwi nie są domknięte . Usłyszałaś , że Niall rozmawia z lekarzem . Dosłyszałaś ostatnie słowa chłopaka :
- ... tak , chcę . Dla niej wszystko . 
Nie wiedziałaś , co to może oznaczać ... zastanawiało Cię to ... 
***
Trzy dni później ... okazało się , że ZNALEZIONO DAWCĘ ! Zadzwoniłaś do Nialla , żeby podzielić się tą wspaniałą wieścią . Chłopak nie odbierał ... Nagle pomyślałaś , że to pewnie on znalazł dla Ciebie dawcę serca ... Przecież on zna tylu ludzi ... Chciałaś mu podziękować . 
***
Po tygodniu wypuścili Cię ze szpitala . Byłaś zdrowa - miałaś nowe serce ! 
Od razu poszłaś do Nialla . Przez ostatnie dni go nie widziałaś , a tęskniłaś za chłopakiem . 
Zapukałaś do drzwi jego domu , a że nikt nie otwierał , podniosłaś wycieraczkę , sięgnęłaś klucz i weszłaś do środka . Nikogo nie było ... ale na stole leżała mała karteczka , na której było napisane :
,, Do [T.I]! 
Przepraszam , że w tych ciężkich chwilach nie jestem z Tobą , ale nie mogę ... Podjąłem najważniejszą decyzję w życiu ... Okazało się , że moje serce idealnie może zastąpić Twoje ... Zawsze Cię kochałem i byłem gotowy zrobić dla Ciebie wszystko ... żebyś tylko żyła i była szczęśliwa ! Moje serce już dla mnie nie bije ... Tobie jest bardziej potrzebne ... Proszę Cię , załóż rodzinę i bądź szczęśliwa ! Kocham Cię i zawsze będę ... 
Twój Niall
Zalałaś się łzami . Nie wiedziałaś , że chłopak był zdolny do takiego poświęcenia ... Zrozumiałaś , co znaczy oddać za kogoś życie . Już nigdy w życiu nie zaznasz miłości tak prawdziwej , jak miłość małego , irlandzkiego chłopca ... miłości , za którą był gotów oddać to co najważniejsze ... życie ...


_______________________________________________________________________________
Wiem , że dawno nie pisałam ... bardzo za to przepraszam ! :)) x Po prostu nie miałam czasu . Mam napisanych jeszcze kilka imaginów , większość smutnych ... ale co ja poradzę na moją wenę ^^ Może choć trochę Wam się spodoba ten . Dzięki za przeczytanie ! Kinga 

4 komentarze:

  1. Jejku. Przeraźliwie smutny ale za to przeraźliwie cudowny! Kocham kocham kocham<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , to dla mnie wiele znaczy , że komuś się podoba :))

      Usuń
  2. Owszem on jest mega smutny...ale i bardzo dobry;d az się popłakałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutny czy nie smutny, a mimo to cudowny. Smutne imaginy też mogą być ciekawe. To naprawdę dobry imagin, mega cudowny. Popłakałam się :c To dopiero jeden imagin, który z mojej strony został przeczytany, bo nie dawno kliknęłam w link z tt, pewnie poczytam więcej, ale stwierdzam że kolejne będą tak bardzo piękne jak ten. Kocham, całuje @Mrs_Selenatorx! <3

    OdpowiedzUsuń