poniedziałek, 1 października 2012

Imagine 23


Byłaś normalną , sympatyczną dziewczyną . Miałaś wielu przyjaciół . Większość ludzi , którzy cię znali , mówili , że bardziej milszej osoby niż ty nigdy nie spotkali .
Pewnego dnia miałaś spotkać się z przyjaciółką . Okazało się jednak ,że musi pilnie wyjechać . Przeprosiła cię , a ty powiedziałaś, że nic się nie stało .
Strasznie się nudziłaś , więc postanowiłaś poprzeglądać albumy ze zdjęciami z czasów podstawówki .  Nagle natknęłaś się na zdjęcie pewnego chłopaka . Poznałaś go od razu . To był Liam ,chłopak , który był twoją pierwszą szkolną miłością . Ba, kochałaś go do tego czasu . Zmienił szkołę , gdy mieliście trzynaście lat . Było ci przykro , że nie wiesz , co się teraz z nim dzieje ... 
***
Byłaś chora . Strasznie nudziło ci się w domu , więc włączyłaś telewizor . Skacząc po kanałach, natknęłaś się na wywiad z jakimś zespołem : One Direction . Zaciekawiło cię to , szczególnie , że jeden chłopak przypominał ci Liama . 
W pewnym momencie reporter zapytał : 
-Liam , nie masz dziewczyny . Dlaczego ? Chyba możesz to nam zdradzić ! 
- No cóż . Dobrze , powiem ! Nie mam dziewczyny , ponieważ ... ehh, nadal kocham tą , którą kochałem w dzieciństwie .. 
- Powiesz nam jak ma na imię ?
- Pewnie tego nie ogląda , więc powiem : [T.I] !
Zamurowało cię .  ,,Liam  mnie kocha !? '' - myślałaś - ,, Ale nie mam pojęcia , gdzie mogę go znaleźć ... Szkoda ... Och, co robić , co robić ? 
***
Kiedy wyzdrowiałaś , okazało się , że każdy ma przygotować obszerny referat do szkoły , od tego mogła zależeć twoja przyszłość , ponieważ po części od tego zadania zależało czy dostaniesz się do wybranej uczelni . Twoja mama zabrała laptopa na delegację , więc udałaś się do kafejki internetowej . Przeglądając różne strony z materiałami , nie zauważyłaś, że pewien chłopak ci się przygląda ... Wydrukowałaś potrzebne rzeczy i wyszłaś z budynku . Nagle usłyszałaś , że ktoś cię woła : 
-[T.I] , poczekaj ! 
Odwróciłaś się i zauważyłaś Liama ! 
- Liam ? Co ty tu robisz ?! - zapytałaś . 
- Eeee, tak po prostu pomyślałem, że mógłbym odwiedzić rodzinne strony i zobaczyłem ciebie w tej kafejce . To skoro już tu jestem .. masz ochotę na ciastko ? 
- Z miłą chęcią. - odpowiedziałaś . 
***
Świetnie się bawiliście na spotkaniu . Mimo sławy , Liam się nie zmienił . Kiedy wyszliście z kawiarni , chłopak spytał , czy może cię odprowadzić do domu . Zgodziłaś się .  Kiedy staliście przed twoją bramą , młodzieniec złapał cię za rękę i powiedział :
- [T.I.], kocham cię  i wiem, że ja też nie jestem ci obojętny , widzę to w twoich oczach . Czy chcesz zostać moją dziewczyną ? 
- Oczywiście, że tak ! - wykrzyknęłaś z uśmiechem i rzuciłaś mu się na szyję . 
Do tej pory tworzycie piękną parę i wiedzie wam się świetnie :)
___________________________________________________
I jak się podoba ? Pisany pod wpływem chwilowej weny ^^

3 komentarze: