środa, 10 października 2012

Imagine 25

Byłaś z Zaynem parą od roku . Mimo tego , znałaś od najmłodszych lat , był twoim przyjacielem . Mieszkaliście po sąsiedzku . Bardzo go kochałaś i wiedziałaś , że było to uczucie odwzajemnione .
Pewnego ranka obudziłaś się z dziwnym uczuciem . Nie potrafiłaś określić co to było . Spojrzałaś na wyświetlacz telefonu . Nie było żadnej wiadomości od Zayna... Zdziwiło cię to , zawsze rano witał cię jakimś czułym słówkiem . Po chwili doszłaś do wniosku , że może coś mu wypadło lub zapomniał wziąć telefonu do pracy .
***
Po południu poszłaś do domu Zayna . Nie zastałaś go . Wywnioskowałaś, że może przedłużyli mu próbę .
***
Jednak sytuacja powtarzała się przez tydzień . Było ci przykro . Bardzo tęskniłaś za chłopakiem , więc postanowiłaś odwiedzić go w jego wytwórni płytowej . Gdy dotarłaś na miejsce , zobaczyłaś swojego chłopaka na korytarzu . Coś podpisywał . Zasłoniłaś mu oczy i spytałaś :
- Zgadniesz , kto to ?
Chłopak odburknął:
- Nie zawracajcie mi teraz głowy !! Jestem zajęty , nie widać ?!
- To już nie masz czasu nawet dla własnej dziewczyny ? Nienawidzę cię !!! - krzyknęłaś i wybuchnęłaś płaczem .
Wybiegłaś z budynku i udałaś się na przystanek autobusowy .
Siedziałaś z opuszczoną głową . Żałowałaś swoich gwałtownych słów . Dotarło do ciebie , jak bardzo zależy ci na Zaynie i że nie możesz go stracić przez byle głupstwo ...
Nagle ktoś usiadł obok ciebie . Był to Zayn . Chłopak przytulił cię .
-[T.I] , przepraszam . Nie chciałem , żeby to tak wyszło ...
- To moja wina . - przerwałaś mu .
- Wcale nie ... Byłem rozdrażniony . Ostatnio mam problemy ...
- Wiesz , że zawsze możesz mi o nich powiedzieć - wtrąciłaś z wyrzutem .
- Tak , ale nie chciałem cię martwić , bo cię kocham ! Och, [T.I] , przepraszam !
- Nic ... nic się nie stało ...!
- Czy wszystko może być tak jak dawniej ? - spytał chłopak z nadzieją w glosie .
- Tak , oczywiście .. - szepnęłaś .
Zayn pocałował cię , a ty zrozumiałaś , że masz najwspanialszego chłopaka na świecie , który kocha cię i troszczy się o ciebie .

________________________________________________________________
I jak się podoba ? Mam teraz wenę na Malika XD

1 komentarz:

  1. dobrze że chociaż to napisałaś Jula oczywiście wiem jak to jest mieć naukę

    OdpowiedzUsuń