czwartek, 1 listopada 2012

Imagine 21 część 2

Gdy oderwaliście się od siebie , spojrzałaś mu głęboko w oczy .
- Ponieważ ? - spytałaś
- Ponieważ .. - zaczął - zakochałem się w Tobie , tylko bałem się to wyznać .
- Lou , nie zauważyłeś , że ja się w Tobie od dawna kocham ? - powiedziałaś - Tylko wiedziałam ,że szanse na to że będziemy razem są marne , ponieważ ty byłeś wtedy z Eleanor .
- No widzisz , ale już nie jestem .. - odpowiedział - No to co .. zgadzasz się ?
- Na co mam się zgodzić ? - powiedziałaś z lekkim uśmiechem
- No , czy chcesz ze mną być ? - spytał

- Oczywiście , że chce ! - krzyknęłaś .
                                           
                                                   * kilka tygodni później , twoja perspektywa *

Jesteśmy tu . Jesteśmy tutaj , w naszym nowym domu razem . Jednak już przekonałam się , że marzenia się spełniają . Mimo tego , że wcześniej go nie znałam , to i tak bardzo go potrzebowałam . Potrzebowałam Louisa , chłopaka , tego chłopaka z którym kojarzą mi się marchewki , paski i gołębie . A teraz .. Teraz jestem najszczęśliwszą osobą na świecie . Marzę tylko o tym , by nasza miłość była silniejsza od naszych wszystkich kłótni , które między nami będą . Chcę założyć szczęśliwą i kochającą się rodzinę . I to wszystko .. niczego więcej nie będzie mi potrzeba . ♥


___________________________________
Okej . Tak to ja . Julia . Wreszcie dokończyłam tego imagina . Ostatni raz pisałam na blogu we wrześniu , za baaaaardzo was przepraszam ! Obiecuję poprawę . W ciągu najbliższych dni napiszę kilka imaginów , a potem będę dodawać je na bloga . Gimnazjum nie zawsze na to pozwala . Macie na osłodę Louuu ! - Jula ♥

4 komentarze: