piątek, 15 czerwca 2012

Imagine 1 część 2.

Byłaś w szoku , oczywiście w pozytywnym sensie . Harry Styles chcę abyś została jego żoną .. To byłoby spełnieniem Twoich marzeń . Nie byłaś pewna czy on też tego chce ..
- Harry .. - wykrztusiłaś - jesteś pewien , że tego chcesz ? 
- Kate , nigdy nie byłem bardziej pewien . - odpowiedział z przekonaniem .
- Na pewno ?
- Na pewno !
Nie wiedziałaś , co masz mu odpowiedzieć . Ludzie w kawiarni gapili się na Was , niczym w obrazek . Z pewnością czekali na Twoją odpowiedź . Twoje serce z każdą sekundą biło co raz szybciej . Nadal nie wiedziałaś co odpowiedzieć . Chciałaś , by Harry był szczęśliwy , jednak nie wiedziałaś czy z Tobą będzie .. Czy Ty na niego zasługujesz .. On - wielka gwiazda , którą czeka jeszcze większa kariera ,  Ty - zwyczajna dziewczyna , która chce spełniać swoje marzenia . Jedno z nich właśnie może się spełnić . '' Zgodzić się , czy też nie ? '' - biłaś się z myślami . Widziałaś Harry'ego , który z uśmiechem na twarzy oraz zdenerwowaniem w duszy czekał na Twoją odpowiedź . Jeszcze raz spojrzałaś na niego i tych wszystkich ludzi , którzy otaczali was . '' Dobra , powiem to , w końcu to powiem '' - myślałaś .
- Harry .. zgadzam się zostać Twoją żoną ! - powiedziałaś i ujrzałaś jego uśmiech oraz roześmiane oczy . Kiedy już miał założyć Ci pierścionek , usłyszałaś dźwięk swojego budzika .. To był SEN .
- Nieeeeeeeeeee ! Tylko nie to ! - wykrzyknęłaś ..
- Co się stało , słońce ? - spytał Harry
- To ty ? - spytałaś
- To nie pamiętasz już , że jestem Twoim chłopakiem ? Musiałaś mieć niezły sen ;) - odpowiedział Ci
- Taak ! To był mój najlepszy sen , sen z moich marzeń .. sen o kimś kogo kocham .. - powiedziałaś i dałaś Harry'emu namiętnego całusa . Mimo tego , że ta  historia okazała się tylko snem , byłaś szczęśliwa , że masz przy sobie tak wspaniałego chłopaka - Harry'ego Stylesa . Po roku , twój sen stał się rzeczywistością . Nadal spędzacie razem mnóstwo czasu , więcej niż wcześniej .



______________________________________
I jaak , podoba się ? Bardzoo proszę o szczere komentarzee ! Mam nadzieję , że ta część Wam się spodoba . Dzięki za czytanie ! Love you ! .xx - Jula

7 komentarzy:

  1. Pewnie, że się podoba. Musisz pisać częściej :*
    Swoją drogą, niezłe to z tym snem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Wiem , że muszę pisać więcej tylko teraz poprawianie było itp. A następny będzie chyba za tydzień bo ja na wycieczkę jadę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu. Szkoda, że dopiero za tydzień.
      No tak. Ja miałam już swoją wycieczkę. W takim razie miłej wycieczki. :))

      Usuń
  3. Dziękuję ! ;* A ty masz TT ? Jak tak to mi.podaj i cię follownę , jedynie , że już cię follownęłam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. @alex_boys1D

      Usuń